سید مصطفی میرسلیم

سید مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت مجلس یازدهم اقتدار را به خانه ملت بر خواهد گردانید و آنگونه که نظر حضرت امام خمینی (قدس سره) بود مجلس در رأس امور قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد:مجلس یازدهم برای خدمت تمام عیار شکل گرفته و همه دلنگرانی چگونگی تحقق آن خدمت مردمی اند و حتما رئیس مجلس بر اساس یک مفاهمۀ جمعی انتخاب خواهد شد؛ هرکس که منتخب اکثریت نمایندگان باشد همراهی همۀ نمایندگان را با خود خواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به حمدالله ترکیب راه یافته به مجلس از نیروهایی خدوم، صادق، متخصص، مردم دار و ولایت مدار شکل گرفته که ان شاءالله با منزه نگهداشتن خود از انحرافات و نفسانیات ، مجلسی در طراز انقلاب اسلامی را به منصۀ ظهور خواهند رساند.
وی با اشاره به این نکته که فرصت هایی که خداوند متعال برای خدمت به انسان می دهد زود می گذرد و باید به نحو احسن و با تمام قوا از آن در راه خدمت به مردم استفاده نمود افزود همانگونه که دوران ده مجلس در جمهوری اسلامی به پایان رسیده این مجلس نیز بسیار سریع می گذرد و اگر نتوانیم در این مدت 4 ساله که زمان بسیار مناسبی برای ایجاد تحولات اساسی و مرضی خدا است، اقدامات لازم را انجام دهیم ، غیر از صدمه ای که به سرمایۀ اجتماعی وارد خواهد آمد ، حتما دچار خسران ابدی خواهیم شد.
سید مصطفی میرسلیم موارد مطرح شده را در سطح رسانه ها و از قول منتخبان در خصوص ریاست مجلس را از باب نصیحت دانست و افزود: انسان باید دائم خود را در معرض پند و اندرز قرار دهد تا بتواند در صراط مستقیم گام بردارد فلذا مطرح کردن رقابت و تنازع برای کسب کرسی ریاست مجلس درست نیست زیرا برتری جویی در مجلس مذموم ولی خدمت صادقانه و مخلصانه افتخار است. به نظر من طرح این دست مسائل توجه را از موضوعات اصلی کشور و مسائل مبتلابه مردم منحرف می کند.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/Gl4f3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *