سیدمصطفی میرسلیم، رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره یاس آفرینی برخی جریان های سیاسی گفت:براى اصلاح نابسامانيهاى ناشى از فرصت سوزى گذشته، برنامه ريزى و اولويت سنجى دولت و همراهى و شكيبايى عمومى ضرورى است؛ يأس آفرينى و لجن پراكنى خيانت است و بهبود را به عقب مى اندازد.

نماینده مردم تهران گفت:پايمردى مردم شريف ايران در مقابل توطئه هاى بيگانگان و شكيبايى آنها براى جبران آثار خيانتها و فرصت سوزيهاى نااهلان پوزه بدخواهان را به مدد خدا، به خاک خواهد ماليد.

وی با توصیه به افرادی که دنبال تخریب مسئولین انقلابی کشور هستند، تصریح کرد:كسانى كه با انقلاب در افتاده اند تا دير نشده خود را اصلاح كنند و از كارشكنى عليه مجلس و دولت انقلابى و تحريک به اعمال فشار براى اجابت مطالبات استغفار كنند.

نماینده مردم تهران گفت: از برخى از ورشكستگان سياسى امروز که با فرصت طلبى براى فقر و بيكارى مردم سينه چاک مى كنند؛ گويا فراموش كردهاند كه تورم و ركود بويژه، ميراث ٨سال فرصت سوزى دولت اصلاح طلبان است.

همچنین میرسلیم با اشاره به کارشکنی های اروپا در مذاکرات، گفت: فرانسه و آلمان به بلائى كه با جنگهاى جهانى و استعمار به بشريت تحميل كردند، بينديشند و ايران مظلوم و عدالت خواه را با گزافهگويى هاي شان به نقض حقوق بشر متهم نكنند.

وی درباره لزوم جبران خسارت ها خروج از برجام توسط آمریکا گفت: آمريكا بايد نه فقط كل تحريمها را بردارد بلكه جبران خسارتهاى تحريمهاى گذشته را بكند و بويژه تضمين نمايد كه اشتباهات گذشته را تكرار نمى كند.تا موقعى كه دولت آمريكا بپندارد با پذيرش حق و انصاف، ذليل خواهد شد مذاكرات به جايى نخواهد رسيد. آمريكا و مريدان و اياديش مپندارند كه با تحميل جنگ و راه اندازى توطئه و تحريم اقتصادى و اشاعه بى عفتى مى توانند اراده مردم انقلابى ايران را متزلزل كنند.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/AuUBj

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *