سیزدهمین نشست اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور مهندس میرسلیم نماینده مردم تهران درمجلس شورای و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

در این نشست ابتدا مرحوم محمدرضا یزدانی خرم رییس کارگروه ورزش در خصوص پیشینه ورزشی و ریاست مهندس میرسلیم در فدراسیون نجات غریق توضیحاتی ارائه و حضور وی در مجلس را فرصتی مغتنم برای جامعه ورزش عنوان کرد. یزدانی خرم همچنین ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت ها و مصوبات این کارگروه، از مهندس میرسلیم خواست تا دیدگاهها و نقطه نظرات کارگروه ورزش در خصوص مباحث کلان ورزش را از طریق مجلس مورد پیگیری قرار دهد.

مهندس میرسلیم ضمن استقبال از پیشنهادات و نقطه نظرات اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جایگاه تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان در راستای وظایف ذاتی خود پیشنهادات و دیدگاههای کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف از جمله ورزش را مورد توجه قرار داده و در صورت لزوم آنها را تا حصول به نتیجه لازم پیگیری می کنند.

وی با تاکید بر مبارزه با هرگونه ناهنجاری و فساد در ورزش و اصل شایسته سالاری در گزینش مدیران این حوزه گفت: نمایندگان مجلس ناظر بر عملکرد بخش های مختلف اجرایی کشور از جمله ورزش هستند و در راستای این نظارت از دیدگاهها و نقطه نظرات کارشناسان بخش های مرتبط بهره مند می گیرند تا در مواقع لزوم نقش نظارتی خود را دقیق تر اعمال کنند. کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی از جمله تشکیلاتی است که با حضور جمعی از متخصصان و پیشکسوتان متعهد و متخصص تشکیل شده و مجلس محترم می تواند از نقطه نظرات این جمع استفاده کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با نادرست خواندن اعمال قانون بازنشستگی در عرصه ورزش تصریح کرد: به اعتقاد من اعمال این قانون در رابطه با چهره هایی که تجربه و تخصص کافی در ورزش پیدا کرده و به اصطلاح پخته و کار آزموده شده اند، درست نیست. به عنوان فردی که سال های طولانی در عرصه ورزش و فدراسیون حضور داشتم اذعان می کنم این محدودیت به نفع ورزش نیست و ما با کنار گذاشتن اجباری مدیران توانمند و با تجربه، این عرصه را از افراد کاردان خالی می کنیم. بدیهی است در صورت ارائه طرح از سوی وزارت ورزش به مجلس این موضوع می تواند مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

در پایان این نشست مقرر شد دیدگاهها و نقطه نظرات تخصصی کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در خصوص رخدادها و اتفاقات حوزه مربوطه، توسط مهندس میرسلیم به فراکسیون ورزش و کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی منتقل شود.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/bliLB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *