دعوت حزب موتلفه اسلامی اردبیل از سید مصطفی میرسیلم

مهندس سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت حزب موتلفه اسلامی در استان اردبیل براى شرکت در اجلاس ياران انقلاب در آن استان درباره تصمیمات و برنامه های آتی حزب و مسائل پیش رو روز یکشنبه 24 بهمن ضمن سفر به اردبیل و حضور در دفتر حزب موتلفه به دیدارنماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل نیز رفت.

در جلسه یاد شده ایشان گفت : اهمیت وجود تشکیلات حزبى در پایداری انقلاب وادامه راه انقلاب بسيار حیاتی است به شرط آن که در نشست ها و سخنرانی ها، دستاورد و نتیجه به نحوی باشد که به اقدام و عمل بینجامد.
وی گفت اهمیت وجود تشکیلات در پی بردن به مشکلات و انحرافاتی است که انقلاب و نظام را تهدید می کند. در تشکیلات تعامل ها و مبادله نظريات باعث می شود که رشد و شکوفایی افکار شكل گيرد.

وی افزود اخباری که در جامعه رد و بدل می شود در حزب با بررسی و به چالش کشیدن به واقعیت نزديك مى شود و می توان با انديشه پردازی و همفکری راه حل های مناسب برای آن پیدا کرد.

میرسلیم با اشاره به زندگی حضرت علی (عليه السلام) گفت دین اسلام قواعد مخصوص به خودش را دارد و باید در چهار چوب آن قواعد قدم برداشت ، یک عده کاری کرده اند که سرمايه اعتماد عمومى از دست رفته و مردم طبقه ضعیف و محروم نسبت به انقلاب و نظام بی توجه شده اند و احساس نارضایتی از مسئولان در دل آنها رشد می کند و این درحالی است که نظام ما جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: ما نباید نسبت به خطراتی که انقلاب و نظام را تهدید می‌کند بی‌ توجه باشیم بلکه باید با موضع گیری صحیح و بیان کلام حق از شیوع باطل جلوگیری کنیم.
میرسلیم با تأکید بر این كه تحقق مشارکت عمومى با از خودگذشتگی و کمک به دیگران حاصل می‌شود، گفت: همین مشارکت بود كه منجر به پیروزی قاطع انقلاب با پرچمدارى امام(رحمة الله عليه) شد.

میرسلیم با اشاره به موضوع آسیب‌های اجتماعی، گفت: اگر درباره آسیب‌های اجتماعی چاره‌جویی نکنیم، جمهوری اسلامی بر باد خواهد رفت. متأسفانه سران قوا تاكنون اقدام مؤثری برای بسيج شدن به منظور حل معضلات اجتماعی نکرده‌اند.
ایشان وظیفه همه را پیشگیری از جرایمی دانست که در حال رشد و شکل گیری است و یاد آور شد که اول باید جایگاه و ابعاد و انواع جرمهاى مرتكب شده را بررسی کرد و بعدا به گستردگی شکل های مختلف و ريشه هاى آن پرداخت و در آخر به راه حل و چاره هايى که منجر به اصلاح و بويژه پیشگیری شود رسيد.

عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان خود ضمن اشاره به لزوم مهار فساد و خلاف در کشور، به مشکلاتی از قبیل موانع ازدواج و اشتغال جوانان و اختلاس های اخیر نیز اشاره کرد و گفت ریشه بسیاری از این مفاسد و انحرافات اجتماعی در بیکاری است.
وی همچنین اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل نجات كشور از بحرانها دانست و پيگيرى عملى و نه فقط تشريفاتى و كلامى آنها را خواستار شد. در عرصه فرهنگ به مسأله فراموش شدن بخش معنويات و دوگانگی بين فعل دولت و سیاست های مصوب اشاره کرد ؛ در حوزه قضا نیز پیشگیری را مقدم بر محاكمه دانست و خواستار کوتاه شدن و بهبود ساز وکار دادرسی گردید.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در آخر گفت :
محور واحد، رهبری است و همه تلاش ها باید در راستای اجراى تدابير ایشان باشد و کاری صورت نگیرد که خدشه به نظام و انقلاب وارد كند. اداره کشور با با عدم تبعيت از سياستهاى رهبرى پیش نمی رود و باید در راستای اهداف انقلاب و آرمان های قانون اساسى زير نظر رهبری كوششى خستگى ناپذير را پيشه كرد.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/jNZC2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *