سید مصطفی میرسلیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:ما در موتلفه اسلامی چیزی به نام انحصارگرایی نداریم بلکه هدف ما جذب همه کسانی است که نسبت به انقلاب و نظام صادق و وفادار هستند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سید مصطفی میرسلیم در جمع اعضای شورای استانی حزب موتلفه اسلامی در استان کرمانشاه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: اقدامی که حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت انجام داد یک حرکت اعتقادی و سیاسی بی نظیر در کنار ایفای وظیفه مادری و همسری ایشان در خانه بود.

وی با بیان اینکه اقدام حضرت زهرا(س) از یک محوریت، پیام دقیق، شناخت نسبت به وضعیت جامعه و پیشبینی تاثیر برخی رویدادها در آینده جامعه اسلامی برخوردار بود که ما هرگزی نمیتوانیم نسبت به آن بی توجه باشیم، گفت: امروز شناخت آنچه بعد از رحلت پیامبر(ص) اتفاق افتاد برای ما ضروری است چراکه حوادث آن دوران با وقایع سیاسی روزگار فعلی ما بی شباهت نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حرکت فاطمه زهرا(س) فقط دفاع از همسر نبود بلکه دفاع از خط هدایت خداوند بود و اگر به منصه اجرا گذاشته نمیشد انحرافات بسیاری بوجود میآمد. وقتی به تاریخ زندگانی اهل بیت(ع) توجه میکنید، میبینید که ائمه اطهار برای جلوگیری از بروز انحراف در دین به شهادت رسیدند.

میرسلیم در ادامه با تاکید بر اینکه ما در حزب موتلفه اسلامی الگوی اعتقادی و مشی سیاسی خود را از سیره سیاسی فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(علیهم السلام) گرفتهایم، تصریح کرد: اگر ما به سنت پیامبر(ص) و پیام حرکت حضرت فاطمه(س) که مبنای مبارزه با ظلم، برقراری عدالت اجتماعی و حمایت از مستضعفین دارد توجه نکنیم دچار انحراف میشویم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه به رسالت یک حزب در جامعه، گفت: امروز اگر حزبی همچون موتلفه اسلامی به صحنه میآید، باید نسبت به مسائل و معضلات کشور فهم پیدا کرده باشد و راهحلی را هم برای آن ارائه دهد.

وی با بیان اینکه امروز بجای سپردن سرنوشت کشور به یک نفر باید مدیریت را به یک حزب که شناخت خوبی هم نسبت به مسائل جامعه دارد، واگذار کرد، گفت: کارها در نظام مردم سالاری دینی نمیتواند بدون مشارکت و نظارت مردم انجام شود و به اهداف خودش برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: کار حزبی یعنی همه اعضا در اجرای حق مشارکت دارند و در جلوگیری از تخلف از حق هم نظارت دارند. اینگونه رفتارهای تشکیلاتی میتواند ضامن موفقیت یک نظام مرم سالاری دینی که محوریتش مبانی اعتقادی است، باشد.

میرسلیم با بیان اینکه عدهای در سالهای اخیر وعدههایی را به مردم دادند که نه تنها به آن عمل نکردند بلکه خلاف آن را به اجرا گذاشتند، گفت: 12 سال گذشته مقام معظم رهبری سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی را در افق 1404 تدوین و ابلاغ فرمودند اما متاسفانه از آن تاریخ تا امروز دولتها در جهت خلاف آن عمل کردهاند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به تصمیم موتلفه اسلامی برای ورود به عرصه انتخابات، افزود: حیثیت حزب ما در صداقت، بینش و محوریت آن که همان ولایت باشد، است. اگر برای کاندیدای حزب بخوبی تبلیغ صورت بگیرد و به مردم عرضه شود، رغبت هم ایجاد خواهد شد و درنهایت رای ملت هم بدست میآید.

وی با بیان اینکه موتلفه اسلامی در صورت موفقیت در انتخابات به هبچ وجه در مدیریت کشور انحصاری برخورد نمیکند، گفت: متخصصان و افراد با تجربهای در کشور وجود دارند که عضو موتلفه اسلامی نیستند اما به محوریت حزب و همچنین نظام اسلامی معتقدند؛ بنابراین باید برای تعالی و پیشرفت کشور از آنها بهره ببریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما برای اینکه بخواهیم قابلیتهایی که خداوند در کشور ما نهاده است را به شکوفایی برسانیم، نیروی انسانی کم خواهیم آورد. یعنی اصلا ما نمیتوانیم برای بکارگیری نیروها و افراد جهت پیشرفت کشور، گزینشی و انحصاری عمل کنیم.

میرسلیم با تاکید بر اینکه با تنگ نظری نمیتوان کشور را اداره کرد، گفت: اگر تمام 80 میلیون جمعیت ایران هم کار بکنند، بازهم ما برای تعالی جامعه نیرو کم میآوریم. امروز افراد و گروهی باید مدیریت را کشور بدست گیرند که شرح صدر داشته باشند و در بکارگیری نیروها کینهای عمل نکنند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت جذب همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب سلامی دارند، گفت: در این میان فقط باید با ضدانقلاب و منافقین برخورد کنیم ولی لازم است افرادی که نظام اسلامی و قانون اساسی را قبول دارند برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز جایی برای انحصارگرایی در کشور وجود ندارد، گفت: ما در موتلفه اسلامی چیزی به نام انحصارگرایی نداریم بلکه هدف ما جذب همه کسانی است که نسبت به انقلاب و نظام صادق و وفادار هستند.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/izKjy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *