میرسلیم
مهندس سیدمصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره مسببان وضعیت موجود و مشکلات مردم گفت: آنها که بویژه در ۸ سال گذشته با ناباوری خود مرتکب اقداماتی شدند که طبقات آسیب پذیر را به فلاکت کشاند، امروز دست از تحقیر و توهین دولت بردارند و الا منتظر عواقب محاکمه و خشم انقلابی مردم باشند.

نماینده مردم تهران هشدار داد: کسانی که امروز با مطرح کردن برخی ضعفها، دست به استهزاء می زنند یا جاهلند یا مخالف اقتصاد مقاومتی یا بیمناک از مبارزه با مفاسد.

میرسلیم گفت: جناب رئیسی! اول جلو بیپروایی و جولان دادن تبهکاران و ویژه خواران را بگیرید و الا با ادامه جسورانه روند فساد، نخواهند گذاشت اقدامات عدالت خواهانه شما و نجات بخش مردم از فلاکت به ثمر برسد.

وی با مهم دانستن عملکرد دستگاه های نظارتی و اثر آن ها در حل مشکلات افزود: دستگاههای نظارتی باید از موضع انفعالی که در دولت گذشته داشتند خارج شوند و متخلفان را گرفتار و دل مردم را شاد کنند و الا مشروعیت خود را زیر سؤال می برند.

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: عمده مفاسدکنونی اقتصادی دولتی در عملکرد سوء مالیاتی، واگذاریهای نادرست شرکتهای مشمول اصل ۴۴، انحرافات گمرکی و اموال تملیکی است. ریشه کنی آنها اکثر کسری بودجه را برطرف می کند.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/HDayH

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *