مهندس سیدمصطفی میرسلیم درباره پیگیری حادثه نطنز توسط دولت گفت: وزارت امور خارجه موظف است در اقدامات جاری و آتی خود حتما تمام حوادثی که در این چند سال با خرابکاریهای عناصر نفوذی بیگانگان از جمله اسرائیل و آمریکا انجام گرفته است در مدّ نظر قرار دهد و بعلاوه با توجه به این که ادعای دولت همواره این بوده است که ریشۀ تمام مشکلات کشور به تحریمهای ظالمانۀ آمریکا برمی گردد، باید با دست پر و با برآورد دقیقی از خسارتهایی که به مردم ما در این سالها در اثر تحریمها وارد آمده است، وارد مذاکرات جدید برجامی 4+1 شود و توأم با مطالبه تنبیه عوامل اصلی آن خرابکاریها، خواستار رفع تحریمها و بدون هیچ مجامله ای جبران آن خسارات شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازرسی ها و برجام حفره امنیتی ایجاد کرده اند؟ تصریح کرد: موضوع فقط به بازرسی های نطنز ختم نمی شود: حفرۀ امنیتی که از سی سال قبل وجود داشته با تبعات برجام تشدید شده است.

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره عملکرد وزارت خارجه در خصوص مذاکرات گفت: در چهارچوب راهبرد اصالت دادن به مذاکره ، اقدامات وزارت امور خارجه توجیه پیدا می کند. مذاکره، اگر هم مفید یا ضروری باشد، فقط بخشی از یک مجموعه اقدامات هماهنگ است که باید انجام گیرد. هشت سال آزگار از فرصتهای ناب جمهوری اسلامی در پای این مذاکرات از بین رفته و همۀ اقدامات اقتصادی در گرو نتائج مذاکرات برجامی قرارگرفته است و به جای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، مقاومت به استهزا کشیده شده و کشور در رکود تورمی غرق شده است و در این روزهای پایانی نیز دولت دوازدهم می خواهد به هر قیمتی اثبات کند که مذاکرات برجامی نجات بخش است تا در واقع بی ثمر نبودن هشت سالۀ خود را اثبات کند. البته در یک دولت هماهنگ با تدابیر راهبردی نظام ، تنبیه اسرائیل به شکل مناسب و بموقع انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/NQZ25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *