رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: راه‌های خروج از رکود را باید هرچه زودتر مشخص کنیم تا در مسیر رونق قرار بگیریم و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم‌. در یک کلام، ترکیب «علم و عمل» قوی شدن برای کشور را در پی خواهد داشت.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هر سال حضوری باشکوه‌تر و حماسی‌تر از این مردم در جشن پیروزی انقلاب می‌بینیم.
سیدمصطفی میرسلیم در حاشیه راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، درخصوص تقارن یوم الله ۲۲ بهمن با اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: برای شناخت هر انقلابی در دنیا و تاثیر و شناخت آن، به ۲ عامل نیاز داریم؛ یکی از آن‌ها ثبات و پایداری طرفداران آن انقلاب است.

وی افزود: پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هر سال حضوری باشکوه‌تر و حماسی‌تر از این مردم در جشن پیروزی انقلاب می‌بینیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دومین عامل برای شناخت یک انقلاب و تاثیر آن، این است که ببینیم دست پرورده‌های این انقلاب و این مکتب چه کسانی هستند؛ در این انقلاب دست پرورده‌هایی نظیر شهید باکری، شهید همت و شهید سلیمانی حضور داشتند که دنیا را به شگفتی انداخته اند.

میرسلیم در بیان ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: فقط ایرانیان شیفته سردار شهید سلیمانی نیستند بلکه دنیا عظمت این شهید بزرگوار را می‌شناسد و تقارن چهلم شهادت سردار شهید سلیمانی با یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده عظمت این انقلاب و نظام در سطح جهان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اولین راه قوی شدن در کار کردن مضاعف و کوشش بیشتر است.

وی با بیان اینکه اگر ما یک گوشه بنشینیم و کاری نکنیم قوی نخواهیم شد، عنوان کرد: راه‌های خروج از رکود را باید هرچه زودتر مشخص کنیم تا در مسیر رونق قرار بگیریم و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم‌. در یک کلام، ترکیب «علم و عمل» قوی شدن برای کشور را در پی خواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم امروز با حضور پرشکوه خود در خیابان‌ها برای گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب، به صورت قاطع با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند‌.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/I3Oq2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *