رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امروزه تمام کسانی که در دنیا ندای آزادی خواهی و ندای جستجوی عدالت سر می دهند، باید قدردان کوشش‌های مداوم و خستگی ناپذیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

سیدمصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص دلیل نفوذ و محبوبیت شهیدسلیمانی گفت: فعالیت‌های هوشمندانه حاج‌قاسم و رزمندگان اسلام و شخصیت دادن به مردم کشورهای منطقه که بتوانند بسیجی وار آن طور که در کشور ما بسیج پایگاه ارزشمند و نیرومند و موثر است، در این کشورها جبهه مقاومت نیز چنین فعالیت مردمی با ریشه‌های بسیار مستحکم شکل بگیرد و اثر گذار باشد. خوشبختانه موفقیت‌های بسیار مهمی هم حاصل شده که مانع از بین رفتن استقلال و فروپاشی بسیاری از این کشورهای منطقه گشته است؛ بنابراین اگر به دل مردم منطقه هم نگاه کنید، از یمن گرفته تا لبنان و فلسطین، حاج‌قاسم جایگاه بسیار قدرتمند و ارزشمند دارند و امروز از دست دادن حاج قاسم را با تاسف عمیق نگاه می‌کنند.

وی تصریح کرد:حضور قدرتمند شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه مبارزه با ترس‌آوری تروریسم و جهالت و سوء استفاده از نام دین، آنچنان قدرتمندانه، مهم و موثر بود که برای مقابله با تروریسم و خصوصا تدابیر آمریکا و اسرائیل در این زمینه که از نقاط مختلف جهان نیرو برای توسعه تروریسم گردآوری کرده بودند، آرامش خاصی را ایجاد کرده بود.

میرسلیم با اشاره به کینه و بغض آمریکا از اقدامات سردار سلیمانی افزود:آمریکایی‌ها و سران رژیم اشغالگر قدس، برای اینکه معادلات منطقه را بر هم بریزند، برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام دادند، اما این مبارزه بزرگ، موجب به هم ریختن بسیاری از معادلات در جهان شد، حتی می‌توان با صراحت گفت که آثار و تبعات فروپاشی داعش، دامن بسیاری از کشورهای اروپایی حتی بعضی از کشورهای آسیایی را گرفت.

وی ادامه داد: همه مردم دنیا باید قدردان فعالیت‌های جانانه، دقیق و هوشمندانه حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فرمانده سپاه قدس باشند، زیرا ایشان آنچنان محکم مقابل فعالیت‌های تروریستی که به زشت‌ترین شکل در دنیا شکل گرفته و به قبیح ترین روش و ناپسندترین نوع آن نمود پیدا کرده بود، قرار گرفت که در نهایت آنها را از ریشه خشکاند.

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت:امروزه تمام کسانی که در دنیا ندای آزادی خواهی و ندای جستجوی عدالت سر می دهند، باید قدردان کوشش‌های مداوم و خستگی ناپذیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد، خدمتی که او به جهان معاصر کرد خدمتی بی‌بدیل تلقی می‌شود و همین موضوع یعنی خشکاندن ریشه داعش توسط حاج قاسم باعث شد که آمریکایی ها و همراهان و هم پیمانانش در منطقه در نهایت دست به چنین اقدام دیوانه واری در به شهادت رساندن فرمانده محور مقاومت بزنند، شاید از این طریق بتوانند جلوی این موضوع را بگیرند که البته این تصور اشتباهی است.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/OI2Uu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *