1398/08/14 – رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دستگاه های نظارتی به دقت هزینه های انتخاباتی کاندیداها را زیر نظر بگیرند تا کسانی که شایستگی دارند به علت فقدان توان مالی از مجلس حذف نشوند.

 

به گزارش  فارس، سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت نام از حوزه انتخابیه تهران در مورد علل حضور خود در این انتخابات در جمع خبرنگاران بیان داشت: آمدن من به انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن اهمیت این موضع است که جای ناامیدی برای مردم وجود ندارد. البته ما در کشور مشکلات داریم که عمده آن بر می‌گردد به ضعف‌هایی که در مجلس و دولت ما وجود داشته و دارد و مقداری از آن هم به شرارت هایی که از خارج علیه ما شده است بر می گردد.

وی ادامه داد: قدرت ایمانی و انقلابی مردم ما آنقدر زیاد است که می توانند از پس مشکلات بر آیند. من آمده ام در خدمت مردم باشم، اگر مردم اراده کنند، که اصلاح صورت بگیرد با امید به سمت چاره جویی کشور در سال آینده پیش رویم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:از حوزه تهران ثبت نام کردم و حتما لیستی می این اما هنوز لیستی مشخص نشده است.

وی درباره اولویت های مجلس یازدهم نیز اظهار داشت: اصلی ترین مشکل، بیکاری و رکود است اگر برطرف شود و سامان بگیرد اثر مستقیم خود را روی تولید خواهد گذاشت و وضعیت پول ملی ما را اصلاح می کند.

میرسلیم در ادامه گفت: ما مرتباً طی این سالها شاهد بودیم که ارزش پول ملی کاهش و تورم افزایش پیدا کرده و در نتیجه به مردم فشار آمده است، منتهی عده ای که سوء استفاده کرده و با اختلاس و‌دزدی توانستند خود را به جایی برسانند و بقیه از این وضع رنج برده اند.

وی با تأکید بر اینکه در درجه اول با رسیدگی به مشکلات قانونی که سر راه اشتغال به ویژه جوانان وجود دارد برطرف شود، درباره شفافیت هزینه های انتخاباتی خود عنوان داشت: تا سال ۱۳۷۴ خیلی مشکلی به لحاظ شفافیت مالی نداشتیم اما از آن سال به بعد متاسفانه بی دقتی هایی صورت گرفت و شاهد سیطره پول در سرنوشت انتخاباتی بودیم و از آن به بعد هم این وضعیت تقویت شد، به طوری که الان نمایندگان احساس می کنند باید مقدار زیادی هزینه کنند تا به مجلس راه یابند که این راه درستی نیست.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:امیدواریم که انشالله دستگاه های نظارتی بتوانند به دقت این هزینه ها را در نظر بگیرند تا کسانی که شایستگی دارند به دلیل اینکهاز لحاظ مالی،اعتبار لازم را ندارند خدای ناکرده حذف نشوند و شاهد این نباشیم کسانی که حاکم می شوند در کشور پول و قدرت مالی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا خودتان اموال و هزینه‌کرد انتخاباتی خود را اعلام می کنید؟ اظهار داشت: من به عنوان یکی از مسئولین موظف بودم اموالم را اعلام کنم و به دستگاه قضایی هم اعلام کردم اما به لحاظ هزینه های انتخاباتی مشکلی نداریم؛ چیزی در بساط ندارم که هزینه کنم مگر آنکه دوستانی که پشتیبانی می کنند هزینه کنند.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم در مورد حضور در لیست انتخاباتی تهران نیز بیان داشت: هنوز لیست ها تصمیم گیری نشده اما قطعاً در فهرست خواهیم بود

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/25Ssf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *