رهبری

شهامت مقام معظم رهبرى در اقداماتى كه براى دفاع از انقلاب اسلامى و كيان جمهورى اسلامى و آرمانهاى قانون اساسى در چند مقطع انجام داده اند، بى نظير است.

سید مصطفی میرسلیم گفت: امروز يكى از وظائف فورى و مهم دولت رساندن نداى مظلوميت ما به گوش عالميان است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: دولت آمريكا در باره اجراى مفاد برجام بدعهدى و برخلاف آن اقدام كرده است. تحريم هاى جديد نمونه اى از آن خلافها و بد عهديها است. افشا كردن گسترده اين رويه خلاف و اين عدم پايبندى به تعهدات با استفاده از مناسبات دو جانبه ما با ديگر كشورها و در سطح همكارى هاى منطقه اى و نيز در مراجع سياسى و حقوقى بين المللى ، يك لحظه نبايد به تأخير افتد.

وی خاطر نشان کرد: شهامت مقام معظم رهبرى در اقداماتى كه براى دفاع از انقلاب اسلامى و كيان جمهورى اسلامى و آرمانهاى قانون اساسى در چند مقطع انجام داده اند، بى نظير است.

میرسلیم نخستین نمونه این شهامت ها را افشا كردن شبيخون فرهنگى دنباله دار عليه امت قهرمان ما از دهه هفتاد دانست و در تشریح نمونه دیگر گفت: شناساندن چهره واقعى دولت آمريكا و كينه توزيهايش و هشدار دادن به دولتهاى پس از خاتمه جنگ و برحذر داشتن از فريب خوردن از شگردهاى استكبار، بدون هيچ گونه ملاحظه كارى حتى نسبت به ياران قديمى خودشان دومین نمونه بود.

هشدار دادن به سران قوا، نسبت به اهميت برخورد جدى و عملى با مفاسد و ناهنجاريهاى اجتماعى، تدوين راه كار نجات كشور در مقابل تحريم هاى اقتصادى از ١٥ سال گذشته بويژه با ابلاغ سياستهاى اقتصاد مقاومتى از بهمن ١٣٩٢ و دفاع از حقوق مردم و پاسدارى از قانون اساسى و نتائج انتخابات سال ١٣٨٨با مهار كردن جريان فتنه سه نمونه دیگری بود که میرسلیم از آنها نام برد.

میرسلیم در پایان خاطر نشان کرد: آنها كه از درك اهميت راهبردى اقدامات مقام معظم رهبرى غافلند بايد بيدار شوند و از ساده لوحى خارج گردند و آنهايى كه تغافل مى كنند؛ بدانند نتيجه كارشان خيانتى است كه دير يا زود گريبان خودشان را خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/adV1y

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *