میرسلیم حرم حضرت معصومه
نامزد انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري گفت: معلمان نبايد شغل‌ دوم و سوم داشته باشند.

سيد مصطفي ميرسليم در حاشيه زيارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اينکه بايد دولتي روي کار بيايد که خدمتگزار واقعي مردم باشد، اظهار کرد: دولت بايد برنامه‌هاي خود را با هدف خدمت به مردم دنبال کند نه اينکه دنبال منافع خود بوده و بخواهد چهار سال ديگر در راس کار باقي بماند.

وي با اشاره به اينکه حل مشکلات جوانان از نکاتي است که بايد مورد توجه جدي قرار گيرد، تصريح کرد: حل مشکل ازدواج جوانان از مسائلي است که بايد به آن توجه داشته باشيم و ضروري است که دولت نيز حمايت هاي لازم را داشته باشد.

کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ضرورت مقابله با فساد را از ديگر نکات مورد تاکيد دانست و يادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش اقدامات بسياري انجام شده است اما بايد به شان فرهنگيان بيش از پيش توجه شود.وي با بيان اينکه معلمان شغل دوم و سوم دارند اين، شايسته نيست، يادآور شد: معلمان تربيت کننده آينده سازان اين مملکت هستند و بايد به جايگاه آنها بيش از پيش توجه شود.

نامزد انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري يادآور شد: در کشورهاي پيشرفته معيشت معلمان مورد توجه جدي قرار مي گيرد و معيشت معلمان از مسائلي است که بايد اهتمام لازم به آن صورت گيرد تا اين قشر با آرامش خاطر به امر تعليم و تربيت بپردازند.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/6CsF1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *