میرسلیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت:من امروز نیامده ام سهمی برای خود و اطرافیانم مطالبه کنم.من آمده ام تا ان شاء الله حقوق معطل ماندۀ شما را بگیرم.چرا که حق گرفتنی است.

میر سلیم در ابتدای سخنان خود گفت:  مَنْ جَعَلَ الْحَق مَطْلَبَهُ لَانَ لَهُ الش دِیدُ وَ قَرُبَ عَلَیْهِ الْبَعِید” هر کس حق طلبی را سرلوحۀ کارهایش قرار دهد، سختیها برایش آسان و دور برایش نزدیک می شود. راهی که من از پنجاه سال پیش آغاز نموده ام چیزی جز حق طلبی نیست.

وی اظهار داشت : من امروز برای احقاقِ حقوق بر جای ماندۀ شما مردم بزرگ ایران آمده ام . حق داشتن شغل مطلوب، حق برخورداری از تأمین اجتماعی بویژه از نظر بیکاری، از کار افتادگی و بی سرپرستی و خدمات بهداشتی و درمانی، حق داشتن مسکن متناسب با نیاز، حقوقی که بکمال در قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی قید شده اما متاسفانه در این چند دهه معطل مانده است.

نامزد حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من آمده ام تا منزلت معلمان و کارمندان و هنرمندان محترم شمرده شود و قدر خدمات پزشکان و پرستاران شناخته شود و ثمرۀ کوشش کشاورزان و اصناف و امدادگران ،و ازخودگذشتگی رزمندگان ارج نهاده شود.

میر سلیم گفت: من امروز – لباس کار و تلاش به تن کرده ام و با همراهی و خلاقیت جوانان متخصص این مرز و بوم تا همانطور که روزی موتور ملی را پس از طراحی و نمونه سازی ، به تولید انبوه رساندم چرخ تولید ملی را نیز با کارآفرینی و نوآوری، از رکود نجات دهم و به حرکت در آورم.

وی ادامه داد: من آمده ام در پی حق بیش از سه میلیون جوانی باشم که دستشان از بازار شغل و خدمت به مردم قهرمان ما کوتاه مانده است.

میر سلیم در تشریح سوابق خود گفت: من با کوله باری از تجربۀ خدمت در وزارت کشور در بنیاد امور مهاجران جنگی، نهاد ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان،مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه و در صنعت،….. آمده ام.

وی با بیان اینکه شهیدان بهشتی ، رجایٔی و باهنر به میدان آمده ام گفت: من امروز به پشتوانۀ طلبگی در پیشگاه آمده ام تا آموخته های خدمتم را در پیشگاه مقام معظم رهبری، در مسیر پیشرفت میهن اسلامی مان به کار گیرم.در کنار مرحوم هاشمی رفسنجانی برای اعتلای نام میهنمان به کار بندم.

نامزد حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: من از دانشگاه آمده ام از تحصیل و تحقیق و تجربه اندوزی در رشتۀ مهندسی مکانیک در فرانسه تا تدریس در دانشگاه های کشور.

وی با بیان اینکه من به پشتوانۀ یک حزب ریشه دار پنجاه ساله به کارزار خدمت آمده ام گفت: من آمده ام تا سهم شما را از سفره پربرکت انقلاب بگیرم و به شما برسانم.من امروز نیامده ام تا حقوق نجومی بگیرم.من امروز نیامده ام سهمی برای خود و اطرافیانم مطالبه کنم.من آمده ام تا ان شاء ا حقوق معطل ماندۀ شما را بگیرم.چرا که حق گرفتنی است.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/lQY0i

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *