میرسلیم

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه متاسفیم که فرصت ها در کشور از دست رفته است، گفت: دلمان نمی خواهد فرصت سوزی ها ادامه پیدا کند و کسی نباشد به رهبری بگوید لبیک، ما آمدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بعد از ظهر امروز در همایش انتخاباتی این حزب گفت: نیروی سالم و شاداب در کشور ما می تواند این کشور را به جایگاه رفیع که امام (ره) برای رسیدن به آن ما را تشویق کرد، برساند. ما وارثان امام (ره) هستیم و باید توصیه های ایشان را عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه جا برای سعی و تلاش وجود دارد، افزود: دست هر که به انقلاب اعتقاد دارد، از رهبری تبعیت می کند و به قانون احترام می گذارد می فشاریم.

میرسلیم گفت: به عنوان شیفتگان قدرت نمی خواهیم وارد صحنه شویم بلکه برای خدمت کردن که متاسفانه به تمام و کمال نتوانسته عرضه شود و معطل مانده است وارد صحنه شدیم.

این فعال حزبی اصولگرا ادامه داد: ما با توکل به خدا وارد صحنه شدیم نباید به سراغ بیگانگان برویم که در این صورت در قیامت شرمسار خواهیم شد. اگر کسی در جمهوری اسلامی چنین اعتقادی داشته باشد به زمین می خورد.

وی افزود: ما برون گرا هستیم یعنی فن آوری را مبادله می کنیم اما این به معنی تبعیت نیست ما از پیامبر تبعیت می کنیم نه از بیگانگان. افتخار ما این است که الگوی ما ائمه باشند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنان ما اعتراف کردند که در بین تمام بهبهه هایی که برای ما آفریدند رهبر انقلاب به بهترین شکل ایران و منطقه را اداره کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفیم که فرصت ها در کشور از دست رفته است، گفت: دلمان نمی خواهد فرصت سوزی ها ادامه پیدا کند و کسی نباشد به رهبری بگوید لبیک، ما آمدیم.

میرسلیم افزود: موتلفه به من گفت بیا من هم آمدم؛ البته اعتقاد ما در موتلفه این نیست که یک نفر بیاید و نجات بخش باشد. ما با پرچم داری رهبری می توانیم موفق باشیم که ابزار آن نیروی شاداب، معتقد، منظم و قانونمدار با مدیریت شایسته است.

وی گفت: اگر می خواهیم آینده روشن باشد باید به سراغ پیاده کردن شایسته سالاری باشیم.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/FPtIa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *