بادامچیان

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر یک رئیس جمهور، رجایی گونه واقعی باشد، مشکلات کشور حل می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (سه شنبه 15 فروردین)  در همایش  انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات پیشرو، اظهارداشت: امسال یکی از برهه های حساس انقلاب، نظام و خط ولایت را پیش رو داریم  و آن انتخاب ریاست جمهوری است.

وی با تاکید بر اینکه باید کسی را که متعهد، ساده زیست و متکی به یک حزب پاک و نیم قرنی است را انتخاب کنیم، افزود:در یک برنامه ریزی چند ساله با پشتوانه مراجع عظام در این موقعیت تکلیف شرعی خود یافتیم که یک نامزد را با نظر اعضا و مسئولان انتخاب کنیم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: با آرامش کامل پشت سر وی نماز می خوانیم و به او اعتماد داریم. ما تکلیف الهی خود می دانیم که به آقای میر سلیم رای دهیم.

بادامچیان با بیان اینکه ما پول زیادی نداریم که در انتخابات خرج کنیم، گفت: کسانی که خرج سنگین می کنند سرمایه گذاری می کنند تا کاسه بدهند چینی ببرند، اما در این برهه، وظیفه ولایی ماست که این امانت عظیم الهی و امام و شهدا را به مقصد نهایی برسانیم.

وی تصریح کرد: در این سال های گذشته دیدیم که مشکلات ساده ای مثل هوای تهران را نمی توانند حل کنند، مشکل اشتغال و اقتصاد همچنان باقی است. این نشان می دهد نمی توانند مشکلات را حل کنند از این رو ناچار شدیم به صحنه آمده و نامزد انتخابات داشته باشیم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: ما از رنج ولی امرمان رنج می بریم، تصریح کرد: تکلیف ما این است که با تمام قوا کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم که حزب پرافتخار موتلفه که شهدایی همچون باهنر، رجایی، مفتح، لاجوردی، عراقی و بزرگوارانی مانند عسگراولادی را داشته، برای حل مشکلات قدم برداشته است.

بادامچیان گفت: اگر یک رئیس جمهور، رجایی گونه واقعی باشد، مشکلات کشور حل می شود در مسئولیت رجایی ها، باهنرها، لاجوردی ها و مهدوی کنی ها خلاف کاری و حقوق های نجومی، گیر نمی آید؛ اگر هم باشد آن را علاج می کنند.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/pPaHv

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *