حبیبی

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه موتلفه بارها ثابت کرده است با دیگر اصولگرایان همراه بوده و منافع خود را در ائتلاف نادیده گرفته است، گفت: این‌بار این حق را برای خود قائل دانستیم که با نامزد حزبی به میدان انتخابات بیاییم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست انتخاباتی حزب موتلفه که در محل موسسه فرهنگی موتلفه اسلامی برگزار شد، گفت: ما بعد از پیروزی انقلاب همان‌طور که رهبری مدتی قبل با زبان ریاضی بیان کرده‌اند شاهد رشد در همه زمینه‌ها بودیم؛ بنابراین با آن حرف آقای احمدی‌نژاد که معتقد بودند پیش از دولت ایشان همواره با ضعف و تخریب مواجه بوده‌ایم، مخالفیم. همان‌طور که با اظهارات رئیس‌جمهوری فعلی مخالفیم که معتقد است همان‌گونه که در دولت گذشته اتفاقات مثبتی رخ داده است، اتفاقات ناگوار و تخریب‌ها بیش از آنها بوده است، مخالفیم؛ چرا که اینها برای انقلاب مضر است.

وی ادامه داد: ما باید توجه داشته باشیم که انقلاب چه مملکتی را تحویل گرفت و نظام طی 38 سال گذشته چه خدماتی را به مردم ارائه کرد، اما باید این سوال را نیز مطرح کرد که آیا به نقطه مطلوب رسیده‌ایم؟ همان‌طور که نباید نمک‌نشناسی کرد، باید به این نکته نیز توجه داشت که ما با نقطه مطلوب فاصله فراوان داریم.

دبیرکل موتلفه ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون دولت‌های مختلف نقاط ضعف و مثبتی را در کنار هم داشته‌اند و ما با دیدگاهی که تنها به نقاط منفی دولت توجه داشته باشد، یا تنها به نقاط مثبت دولت توجه کند و یا نسبت به آنچه دولت‌ها انجام می‌دهند بی‌تفاوت باشد، مخالفیم. ما معتقد به انتقاد نسبت به نقاط ضعف دولت‌ها و توجه توأمان به اقدامات مثبت آنها هستیم.

حبیبی با اشاره به اینکه معتقد است شرایط موجود در دولت فعلی مطلوب نیست، افزود: برای فهم این قضیه کافی است نگاهی به سند چشم‌انداز یا وعده‌هایی که این دولت در ابتدای فعالیت خود مطرح می‌کرد، داشته باشیم. آیا آنها محقق شده است؟

این چهره سیاسی اصولگرا افزود: ما اگر با تدابیر اجرایی بهتری عمل می‌کردیم، شاهد نتایج متفاوتی از آنچه امروز در حال وقوع است، بودیم.

حبیبی همچنین افزود: متاسفانه در زمینه دیپلماسی شاهد اقداماتی از سوی دولت بوده‌ایم که نشان از کنار آمدن دولت با آمریکا دارد.

وی در این‌باره افزود: این رفتار به تعبیر ما کنار رفتن از انقلاب است؛ چرا که آمریکایی‌ها با انقلاب ما اعلان جنگ کرده‌اند. گروهی از دیپلمات‌های ما تصور می‌کنند با دیپلماسی خنده می‌توان با آمریکایی‌ها کنار آمد، در حالی که آنها قسم خورده‌اند دشمن ما باشند.

حبیبی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند راه پیشرفت ما جز با کنار آمدن با آمریکایی‌ها محقق و ممکن نیست، ما قویاً این نظر را رد می‌کنیم. بنده سخت معتقدم آنها در مقابله با ما از هیچ کاری کوتاهی نکرده‌اند، اما ایستادن ملت پشت رهبری توطئه‌های آنها را خنثی ساخت.

دبیرکل موتلفه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه موتلفه معتقد است یک برنامه کارساز چاره تغییر وضعیت است، افزود: برای اداره کشور کادر مدیریتی لازم است و ما طی 15 سال اخیر زمینه تربیت و آماده‌سازی آنها را فراهم ساخته‌ایم.

حبیبی ادامه داد: آمدن یک حزب با فرد در انتخابات متفاوت است و تفاوت آن در نکته‌ای است که به آن اشاره کردم.

دبیرکل موتلفه با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تصمیم گرفته‌ایم با تمام توان و تیم حزبی خود در میدان انتخابات حضور یابیم، گفت: تفاوت حزب موتلفه با سایر احزاب و اشخاصی که برای حضور در انتخابات اعلام حضور کرده‌اند، در همین است.

حبیبی در توصیف نامزد انتخاباتی حزب مطبوعش گفت: مهندس میرسلیم فردی متدین، انقلابی و تابع دینی امام‌ راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه آمدن ما جای کسی را تنگ نمی‌کند، گفت: برخی از ائتلاف اصولگرایی سوال می‌پرسند و در پاسخ باید به آنها گفت موتلفه بارها ثابت کرده است که اگر در ائتلاف اصولگرایان پیشکسوت نبوده، همواره همراهی کرده است. ولو آنکه منافعش را نادیده گرفته است، اما امروز این حق را برای خود قائلیم که نامزد حزبی معرفی کنیم.

حبیبی در این‌باره تصریح کرد: چه بسا نامزد حزب ما امتیازاتی بیش از دیگران داشته باشد. امتیازات نامزد ما شعاری نیست. حزب موتلفه، مدت‌ها پیش از داغ شدن بحث‌های انتخاباتی برای حضور در این عرصه اقدام کرده است.

وی افزود: ما از همان 15 سال قبل اعلام کردیم در حال کادرسازی برای به دست گرفتن دولت هستیم. البته این به معنای آن نیست که اعضای موتلفه چشم طمع به قدرت دوخته باشند، اما امروز همان بزنگاهی بود که لازم دانستیم به میدان بیاییم. چرا که کشور با شرایط و مشکلات متعددی مواجه است و ما اطمینان می‌دهیم در این زمینه و در انجام امور جاری کشور هیچ زاویه‌ای با رهبری و منویات ایشان نخواهیم داشت.

حبیبی در پایان تاکید کرد: ما قول مساعد می‌دهیم که برای تغییر اوضاع و بهبود وضعیت کشور به میدان آمده‌ایم و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/lfQOz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *