میرسلیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه خون شهدا انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد گفت: گام برداشتن در جهت ارائه خدمت به مردم، مدیریت و مسئولیت‌پذیری ما باید در جهت خشودی حضرت حق باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سیدمصطفی میرسلیم در فرهنگسرای طوبی بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: خداوند در آیهای از قرآن کریم میفرماید: ” ای مومنان اجابت کنید دعوت پیامبر خدا(ص) را وقتی که شما را دعوت می‌کند به چیزی که شما را زنده می‌کند”، منظور حضرت حق از زندگی چیزی جز حیات طیبه نیست که خداوند آن را نصیب شهدا کرده است.

وی بیان‌داشت: با تدبر در این آیه از قرآن کریم درمی‌یابیم که به غیر از زندگی مادی و روزمره که چیزی جز خوردن و آشامیدن نیست، یک زندگی دیگری وجود دارد که واژه قرآنی آن همان حیات طبیه است، شهدا راهی را انتخاب کردند که منتهی به خشنودی حضرت حق شده است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: نیت خالص شهیدان و از خودگذشتگی آنان سبب شد تا راهی را انتخاب کنند که آنان را به سعادت حقیقی و اخروی هدایت کند، ما نیز باید هر کاری را با نیت خالص و عقیده‌ای مقدس انجام دهیم.

میرسلیم تصریح‌کرد: راه حق انتخاب کردن شهدا سبب ورود آنان به جهان دیگر با ارزش‌های دیگری شد، لبیک گفتن شهدا به ندای حضرت حق، آنان را وارد صحنه زندگی و حیات طیبه می‌کند، شهدا از همه هستی خود گذشتند و حرکتی را توأم با آفرینش زندگی آغاز کردند.

وی افزود: اگر شهدای انقلاب نبودند انقلاب نیز نبود و باز اگر نبودند شهدای هشت سال دفاع مقدس، از اقتدار و امنیت نظام و کشور چیزی باقی نمانده بود، پس کشور و نظام همه هستی و اقتدار خود را مدیون شهدا و خون گرانبهای آنان می‌داند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین اضافه‌کرد: خون شهدا، انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد، همه ما وجودمان، شخصیت و هستی خودمان را مدیون خون شهدا می‌دانیم، هر انسانی برای زندگی بهتر نیازمند الگو و سرمشق بوده و شهدا با این‌گونه خصایص و ویژگی‌هایی که دارند بهترین الگو هستند.

میرسلیم گفت: شهدا چگونه زیستن، قدردانی از نعمات خدادای، همت برای ارزش نهادن به برکات، نعمات و ارزش‌های الهی را به ما آموختند، امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که باید از کارهای شهدا الگو بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت جهادی همان قدردانی از نعمات خدادای و تلاش در جهت حفظ آنهاست، گفت: باید در جهت بارورکردن و ارتقای نعمات خدادادی بکوشیم، گام برداشتن در جهت ارائه خدمت به مردم، مدیریت و مسئولیت‌پذیری ما باید در مسیر حفظ این نعمات باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه با تاکید بر دوری از اسراف تصریح‌کرد: باید در جهت شکوفایی و استفاده بهینه از نعمات خدادای تلاش کنیم، این مهم نیازمند همت مسئولان است و باید در این زمینه از خود لیاقت نشان دهیم و همچون شهدا با نیت خالص در جهت جلب خشنودی حضرت حق گام برداریم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه با استفاده از نعمات خدادادی باید آینده‌ای روشن را برای جوانان ترسیم کنیم گفت: با وجود برکات و معمات خدادای نباید آمار اعتیاد و دیگر معضلات اجتماعی افزایش یابد، باید طبق منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم و در جهت رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه گام برداریم، تحقق این مهم نیازمند درایت علمی، کوشش جهادی، یکدلی و فعالیت بر اساس منویات معظم له است.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/YSwhy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *