میرسلیم اسلام شهر
اگر به فردی که اهل کار و عمل نیست رای دادید سرنوشت کشور برای ۴ سال دیگر به فنا می رود و این می شود که بعد از ۴ سال می آید و می گوید در آینده می خواهم این کارها را بکنم، مردم کسی را می خواهند که به جای شعار دادن عمل کند و در این صورت مردم آرامش خواهند داشت.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم اسلامشهر تاکید کرد: برای رشد و شکوفایی کشور باید ریشه فساد را خشکاند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی آقا میر سلیم شامگاه سه شنبه در جمع مردم اسلامشهر در مسجد امام علی النقی(ع) این شهرستان طی سخنانی با بیان این که زاویه داشتن با رهبری فرجام ندارد گفت: اگر کسی که در آینده بخواهد اداره امور کشور را بر عهده بگیرد با رهبری زاویه داشته باشد قطعا کشور به مقصود نخواهد رسید و بر مشکلات مردم افزوده می شود.

وی با تاکید بر خشکاندن ریشه فساد در جامعه برای رسیدن به رشد و شکوفایی کشور ادامه داد : اگر در دولت آینده چشم افرادی که روی کار آمدند به جیب مردم باشند مشکل خواهیم داشت، دولت آینده باید دست پاک باشد، مشکلات کشور باید به دست افرادی که آلوده نبوده و به دنبال مقام، فخر فروشی و حقوق های نجومی نیستند و دلسوزانه به فکر مردم هستند حل شود.

میرسلیم گفت: من قول های «بی پشتوانه» نمی دهم و با نیت زمینه سازی رشد کشور بر اساس تجربیات علمی و فنی به صحنه آمده ام و در این راه از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان استفاده خواهم کرد، اگر می بینید شاخصه های فوق را دارم به سراغم بیایید و در غیر این صورت به سراغ فرد اصلح بروید، برای رفع مشکل محرومان باید کرامت انسانی آن ها حفظ شود و در این راه اقدامات اساسی صورت بگیرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که تا زمانی که محرومان در جامعه وجود دارند و از مشکلات رنج می برند، نمی توان کاری از پیش برد، گفت: توزیع یارانه باید برای رفع محرومیت در جامعه باشد و شکل فعلی توزیع یارانه صحیح نیست، نباید هرطوری که شد یارانه را توزیع کرد، هدف باید خدمت به مردم و رفع محرومیت باشد، باید دقت کنیم که رفع محرومیت تنها با پخش کردن پول یارانه صورت نمی پذیرد.

وی افزود: اگر به فردی که اهل کار و عمل نیست رای دادید سرنوشت کشور برای ۴ سال دیگر به فنا می رود و این می شود که بعد از ۴ سال می آید و می گوید در آینده می خواهم این کارها را بکنم، مردم کسی را می خواهند که به جای شعار دادن عمل کند و در این صورت مردم آرامش خواهند داشت.

میرسلیم گفت: دولت باید ابتدا از عملکرد گذشته خود دفاع کند و بعد از آینده صحبت کند، امروز بخش خصوصی به دلیل سیاستهای غلط و ناپایدار دولتی به بیچاره گی افتاده و باعث بیکاری عده زیادی شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: دولت باید خسارات ناشی از قصور خود را بپردازد، چرا که به جای دستگیری، با فشار مالیات و بیمه و موارد از این دست زخم را عمیق تر می کند و امیدی برای بازسازی نمی گذارد.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/WJJPY

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *