میرسلیم تسنیم زنجان

سیدمصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز‌ در واکنش به انصراف قالیباف اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم این دولت تکرار نشود.

وی با بیان اینکه بر اساس توافق در جبهه مردمی انقلاب اسلامی این اقدام به‌جا بود، افزود: با این ائتلاف بخش زیادی از آرای قالیباف به‌سمت رئیسی می‌رود لذا همه باید برای هر کاری برای عدم تکرار این دولت تلاش کنیم.

سید مصطفی میرسلیم گفت: بعد از چهار سال از عمر دولت یازدهم عزت به پاسپورت ایرانی برنگشت چرا که هم و غم دولت فقط برجام بود.

سید مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با انتقاد از عملکرد دولت در سیاست خارجی اظهار داشت: در این چهار سال تمام هم و غم دولت به‌روی برجام صرف شد و از مسائل دیگر سیاست خارجی غفلت کرد.

وی بیان کرد: منافع مشترک دوجانبه با کشورهای دیگر درنظر گرفته نشد چرا که به آنها اهمیتی داده نمی‌شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در برجام از کلمه تعلیق تحریم‌ها استفاده شده و نه توقف تحریم‌ها یعنی هر لحظه می‌توانند تحریم‌ها را دوباره برگردانند.

وی تصریح کرد: به هرحال برجام کوششی است که انجام شد و منتهی به یک متنی شد که ابهامات و ضعف‌های زیادی دارد بنابراین باید هر تلاشی کرد تا طرف مقابل وادار شود به تعهدات خود عمل کند.

میرسلیم خطاب به دولت گفت: چرا در این چند سال دست روی دست گذاشتید؟ چرا به فرصت‌های گران‌بهای این مدت توجه نکردید؟ مگر این‌جوان‌ها آماده به‌کار نبودند؟ چرا از آنها استفاده نکردید؟

وی در پاسخ به سؤال تسنیم در مورد بازگشت عزت و اعتبار به پاسپورت ایرانی که یکی از شعار‌های انتخاباتی روحانی در سال 92 بود اظهار کرد: نخیر، متأسفانه بعد از چهار سال از روی کار آمدن دولت یازدهم عزت به پاسپورت ایرانی برنگشت.

لینک کوتاه : https://mirsalim.com/kJ3w2

1 نظر

  1. علی حق دهقان

    اردیبهشت 29, 1396 در 0:33 ق.ظ

    ارایی که به جناب میرسلیم داده می شود فقط برای دوره انتخابات نیست . اعلام اهمیت گفتمان تخصص و درست کرداری در مدیریت کشور است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *